12 november 2006

Las Vegas II

Opeens doemt er in de verte een grote lichte vlek op in het zwarte landschap onder ons. Een Egyptische pyramide, de Eiffeltoren en het Vrijheidsbeeld vormden het eerste beeld van Las Vegas, gisteravond om 18.15 lokale tijd (Ned. 03.15). Wauw, zelfs in het donker is Las Vegas zoals in de films; overweldigend. Twintig uur reizen en zes tijdszones later sta je tussen de gokkasten op je bagage te wachten. Onze met goud behangen en in tijgerprint rokjes gestoken medepasagiers hangen al met een sigaret op de lip aan de hendel.

Het resort, waar we een half uur later en 50 dollar lichter worden afgeleverd, overtreft de stoutste dromen. Qua luxe, gemaaktheid, grote en absurditeit. Het is Italie in Amerika, met de Spaanse trappen en een aangelegd meer waar gondels in dobberen. Het bed is zo groot dat wij ons er op stortten en er met veel moeite afkomen om te eten.

Nu is het moment dan daar, we gaan naar Las Vegas Strip. Er volgt snel een verslag, als Ardy me tenminste niet voor veel geld (hopelijk toch) aan een rijke olie sjeik of veehandelaar verkoopt.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Hee Nanda,

Nemen jullie nog een leuk souvenir voor me mee?
En check aub je rugmail want Martijn van Trouw zoekt je.

Sanna

Nanda zei

He Sanna,

Ik heb Martijn vrijdag nog gebeld, maar hij was ziek. Heb de dame die de telefoon op nam gezegd dat ik terug zou bellen. En wat wil je popje. We hebben 70 dollar gewonnen!!

Even voor de info, het is hier nu 06.20 en we ontdekten dat als je gokt, de drank gratis is, dus 5 dollar, 6 cosmopolitan en vier bier later vermaak ik mij uitstekend!! hihi