14 september 2006

Mooie huidskleur

Vandaag overkwam mij iets geks.

Ik fietste over straat, toen een jongen – groot, breed, donker – zijn vaart inhield en naast me kwam fietsen. "Hé, ik ben vrijgezel', wist de in een wijd, rood basketballshirt geklede heer mij te vertellen. 'Sorry?", bracht ik uit. Hij herhaalde: "Ik ben vrijgezel, en jij?", en lachte een gouden tand bloot. "Eh…ik niet", stamelde ik enigszins verbaasd terug.

"Oh. Jammer. Je bent mooi. Je hebt een mooie huidskleur."
En weg fietste hij.

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Zeg mopjes,
ik weet wel dat het een dubbellog is maar het zou toch leuk zijn voor de kijker als jullie met je eigen naam zouden ondertekenen... Als ik weet wie besjanst is door mannen op de fiets kan ik er nog harder om lachen!

Lieke & Nanda zei

Sannamopje!

We vonden het nu juist wel 'n veilig idee om dat lekker in het midden te houden, maare...het was ik, Lieke.

Anoniem zei

Hey Nanda, leuk hè, 'n weblog met Liek? Liefs B.

Anoniem zei

Het is in een woord geweldig!