31 augustus 2006

Roken

Ik ben gestopt met roken. Als het me te zwaar wordt neem ik een nicotinekaugumpje van Nicotinell: Gelukkig heb ik voor het kauwen de bijsluiter grondig doorgelezen:

Gebruik Nicotinell niet:
Bij een plotseling opgetreden hartinfarct
Bij instabiele of slechter wordende agina pectoris (hartkramp)
Bij ernstige hartritmestoornissen
Bij een onlangs opgetreden beroerte
Wanneer u zwanger bent of borstvoeding geeft
Wanneer u overgevoelig bent voor één der bestanddelen van dit product
Wanneer u niet rookt.

Tsja.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Tja, je moet er wat voor over hebben. Werkt die kauwgom ook echt of kun je net zo goed een wortel eten?

Nanda zei

Die kauwgom werkt goed. Er zit 2 mg nicotine in, dat is net zoveel als vier sigaretten. Na vijf minuten kauwen ben ik tien minuten duizelig, heb ik hoofdpijn en hartkloppingen.