19 januari 2007

Bonnie is boos, maar niet dom

Bonnie St. Claire is boos op BNN. Ze zou de dupe zijn geworden van een niet werkend stemkastje tijdens de Nationale IQ-test.

"Ik ben door deze toestand gedoemd om de rest van mijn leven als 'dat alcoholverslaafde blondje' te worden gezien. Volgens deze uitslag zou ik geestelijk gehandicapt moeten zijn. Maar ja mijn stemkastje deed het niet. Vind je het gek dat ik er zo belabberd vanaf ben gekomen?", aldus de zangeres.

Nou Bonnie, ik kan je geruststellen; ook zonder de uitslag van deze test vinden mensen je waarschijnlijk dat 'alcoholverslaafde blondje'. Persoonlijk zou ik je er bijna van gaan verdenken zelf met dat kastje te hebben geknoeid (dit uit angst voor de werkelijke uitkomst), ware het niet dat ik betwijfel of je IQ daar hoog genoeg voor is. Maar dat zullen we nooit weten.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Ok, ik begrijp de hint. Jullie schrijven pas wat nieuws al iemand heeft gereageerd op jullie laatst geschreven kunstwerkje.
Nou bij deze, nu graag weer nieuwe input en veel graag. Anders kom ik mijn scriptiedagen gewoonweg niet door!!!!! En anders word ik net als Bonnie boos.
Fred

Michael Minneboo zei

Het is algemeen bekend dat alcohol het reactie vermogen vertraagd. Volgens mij was Bonnie gewoon iedere keer te laat met drukken. :)