24 november 2006

Verhuizen

De afgelopen drie dagen heb ik al mijn spullen in dozen gedaan. Morgen ga ik verhuizen. Ik heb heel veel spullen, zelfs na het weggooien van veertien overvolle vuilniszakken. Maar het is gelukt.

Nu staan alleen nog mijn computer en installatie. Al drie dagen zing ik uit volle borst mee met al mijn favoriete nummers, terwijl ik dat wat de afgelopen zes jaar mijn huis en thuis is geweest langzaam afbreek.

Mijn mooie kamer in alle kleuren van de regenboog. Het huis met dakterras, vanaf waar je de boomtoppen in het Noorderplantsoen kunt zien. Maanden gedacht aan alles wat ik zal gaan missen aan Groningen en aan wat ik in Amsterdam allemaal ga doen.

Over een paar minuten gaat de muziek uit. Dan is het echt afgelopen. Dag lief huis, dag mooie stad. "It's been a long time coming", zingt Maria Mena op de achtergrond.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Meer dan 2 jaar geleden had ik dit zeker niet gedacht. Maar misschien ga ik je nog missen in dit huis. Met je hysterische buien en gebiedende berichten op het bord, die een volgens mij een uiting van andere opgelopen frustraties waren.
Veel succes in de hoodstad, maar je weet er gaat niets boven Groningen.

Bram

Nanda zei

Haha, probeer je verdriet maar te verbergen met lelijke herinneringen. Eigenlijk mis je de logeerpartijen op het dakterras en de nachtelijke kopjes thee. Ik kom nog wel een keertje terug hoor.

Lieke zei

Ik ook, ik ook! Zelden zo lekker geslapen als die keer op dat dakterras :-D