06 september 2006

Lezersvraag

De zwoele zomer zondagavond staat in het teken van zomergasten. Soms leuk en soms gewoon lang. Bij elke aflevering pijnig ik mijn grijze massa; welke fragmenten laat ik zien als ik aan de tafel zou mogen plaatsnemen en wie nodig uit mocht ik, door een verschuiving in de kosmos, ooit gevraagd worden het programma te presenteren.

Leuk om over na te denken en leuk om van anderen te weten, dus leuk als vraag op een weblog. Helaas heeft niemand minder dan Rodehond deze lezersvraag al op zijn weblog gesteld. Het wiel twee keer uitvinden is zinloos, daarom allemaal naar www.rodehond.web-log.nl om je eigen zwoele zomeravond samen te stellen.

1 opmerking:

Anoniem zei

Hartelijk dank. Om direct goed te klikken: http://rodehond.web-log.nl/rodehond/2006/09/lezersvraag.html